středa 7. prosince 2011

Soutěž o vánoční dáreček

Jestli se těšíte na Vánoce, a braly byste nějaký ten dáreček pod stromečkem navíc, tak čtěte dál. Šanci na výhru má každý úplně stejnou. Nepůjde totiž o žádný random výběr.Všechno spočívá v tom, že většina blogerek přidává na svoje stránky plno fotek. A stačí, když vyberete jakoukoli vámi focenou (téma je volné), pošlete mi ji na email, a pokud se mi zrovna ta vaše bude líbit nejvíc, dáreček je váš. Takže hledejte fotky, co se vám kdy podařily, a posílejte. Dáreček nebudu prozrazovat, jenom napovím, že se bude líbit zejména těm z vás, které jsou kreativní, a mají rády originalitu.

Email: nikitulka@seznam.cz Do předmětu napiště soutěž, a do zprávy adresu vašeho blogu

P.S. Přidávám pár mnou vyfocených pro inspiraci

dovolená v Itálii se třídou

moje milovaná čivavka

růže k osmnáctinám


3 komentáře:

Ceady řekl(a)...

a nemůžu jich poslat více? :D
nevím, která se Ti zrovna zalíbí :)

Douly řekl(a)...

Pošli všechny, co ti padnou do oka :-)

Jitulka řekl(a)...

Posláno, také jsem jich poslala víc jako Ceady :) Nemohla jsem si vybrat :D